Citroen będzie następnie wprowadzać od 2021 r. po jednej nowości co roku, bo liczy na ten ogromny rynek i chce zmniejszyć zależność od Europy, gdzie panuje zastój sprzedaży.

Po uruchomieniu w 2017 r. planu "Push to Pass" Francuzi mają w Indiach do dyspozycji dwie spółki j.v. z miejscowym konglomeratem CK Birla: jedna ma montownię samochodów, druga silników i skrzyń biegów, obie w stanie Tamil Nadu. Aby zapewnić konkurencyjność ich produkcji ustalono wielkość lokalnego wsadu na 98 proc. - podał Reuter.

Citroen wyszedł z Indii w latach 30. po sukcesie, mimo wielu komplikacji i zmian, rajdu "La Croisiere jaune" (4 kwietnia 1931-12 lutego 32) z Bejrutu do Pekinu zorganizowanego przez André Citroena. Marka nosząca jego nazwisko chce sprzedać w 2021 r. na świecie 1,5 mln samochodów wobec 1,05 mln w 2018 r.